Saturday 25 January 2014

Terima kasih Cikgu

Teks : Azian Hamid
Foto : Azian Hamid

Assalamualaikum.

Saya sengaja "memgoggle" nama blog saya iaitu "Panduan Cross Stitch dan Mengait". Hasilnya ialah seperti di bawah.


Dahulunya, saya juga mempunyai blog, tapi bila di "Goggle", tidak pernah nampak hasilnya seperti di atas. Entah di mana silapnya. Saya cuma "goggle" dan menjumpai banyak teknik-teknik asas untuk membuat blog dan saya ikuti satu persatu arahannya, tetapi hasilnya mengecewakan saya.  Saya percaya bahawa saya memerlukan seorang Cikgu untuk mengajar saya. 

Akhirnya saya bertemu dengan laman sesawang Tips Resipi Mudah Untuk Suri Rumah. Berhari-hari saya melayari laman sesawang tersebut. Ramainya Cikgu dan cerita-cerita mereka sangat hebat, termasuklah juga Cikgu saya. Pada 08/01/2014, saya memulakan misi saya untuk mencari Cikgu Online. Saya ingin belajar buat blog. Biarlah tidak sehebat blog-blog yang lain.  

Ribuan terima kasih pada Cikgu Online saya iaitu Cikgu Aishah Hussein kerana pada 09/01/2014, saya telah diajar cara-cara untuk membuat blog. Satu demi satu, Cikgu Aishah memberi arahan dan tunjuk ajar kepada saya. Walaupun blog saya tidaklah sehebat blog-blog yang lain, tetapi saya tetap merasa bangga kerana saya telah maju kehadapan. Saya bangga dengan diri saya. Tetapi saya masih lagi perlukan bimbingan dari Cikgu Online saya. Masih banyak yang perlu saya belajar. 

Anda bagaimana? Ingin belajar untuk membuat blog?

                                ******************************************

Kami menawarkan dua kelas online di bawah : -
 
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page khusus untuk bisnes
3. Kelas belajar iklan di mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif online, pra daftar, kelas

NOTA : **Bermula Disember. (Yuran RM170, dua ebook rujukan)**

                      Anda perlu memilih Yuran Pakej 1, 2, 3 atau 4 





Jangan tunggu lagi, jom daftar dan isi borang tempahan pada ruang disediakan ataupun : -

Hubungi saya, melalui Facebook : Azian Hamid
Emel : pnazianhamid@gmail.com
SMS/whatsapp : 012-4358140







 

No comments:

Post a Comment