Monday 31 March 2014

Blog Bersarang

Teks : Azian Hamid

Assalamualaikum.

Akibat kesibukan kerja dan tiada masa untuk mengemaskini Blog ini, Blog saya kini telah bersarang. "Address" Blog dan kata laluan pun sudah hampir terlupa. Semakin lama dibiarkan saya semakin ketinggalan untuk menghabiskan 44 entri. Ianya umpama seperti hendak mendapat Diploma atau Ijazah. Perlu menghabiskan dahulu tugasan dan barulah mendapat habuannya. Tetapi saya sekarang semakin ketinggalan. Saya cemburu dengan rakan-rakan yang lain. 

Namun, saya tidak mahu berputus asa, biar lambat menghabiskan tugasan sekalipun, saya tetap akan menghabiskan tugasan saya. Biarlah saya menjadi seperti kura-kura, akhirnya akan berjaya kelak.

Foto : Carian Goggle

Saya terfikir juga, kenapa ada Blog, jika biarkan ianya tidak dikemaskini. Orang lain sibuk hendak membuat Blog, saya pulak hanya membiarkannya sahaja ianya bersarang. Saya bukannya membiarkan Blog saya tidak dikemaskinikan, tetapi kerana kesibukan, saya terpaksa membiarkannya.

Walaubagaimanapun, kepada saudara / saudari yang masih belum mempunyai Blog, saudari / saudari bolehlah menghubungi Cikgu saya : Aishah Hussein atau Whatsapp beliau di 013-3837768 untuk keterangan lanjut.

*********************************************


Hubungi saya :

Facebook : Azian Hamid
email : pnazianhamid@gmail.com
sms / whatsapp : 012-4358140



  

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete